Autor: 021.rs

Novi Sad
05.10.2022.
12:39
Novi Sad bi uskoro mogao da dobije "turbo" kružni tok na raskrsnici Bulevara cara Lazara i Fruškogorske ulice.

Komentari 101

  • G pen

    08.10.2022 09:21
    Kako sta je? Jos jedna naprednjacka kradja para iz Vojvodine.
  • Ghnb

    07.10.2022 23:08
    U Budimpešti i Osijeku video taj krizni tok, pre 10g
  • Aleksa

    07.10.2022 21:27
    Turbo raskrsnica he potrebna samo turbo-folk generaciji , jer treba samo znati da se uključi u spoljnu ako se izlazi na 1 i 2 izlasku, a u unutrasnju ako se isključi na 2 i 3 izlasku. To moze da se reši samo jednim plavim znakom na ulazu, jer ima jos turbo-ista koji ne umeju to da shvate.
  • Markos

    07.10.2022 16:45
    Ovde je TURBO samo cena izvođenja radova i ovo ispiranje mozga da se nešto grandiozno radi. U nekoj normalnoj zemlji bi ovo uradili što pre i ne bi pravili famu od toga da je nešto turbo.
  • Mio Ns

    07.10.2022 08:51
    Kruzne raskrnice su konfuzne
    Kruzni tokovi tj kruzne raskrsnice me plase jer su konfuzne i mislim da su najveca glupost (pored novih zakona i kazni donetih zadnjih 15 godina), i mislim da nisu bezbedne ni za vozace ni za pesake! Vratite klasicne raskrsnice , ukinite kruzne!
  • olja

    07.10.2022 08:38
    turbo
    Šta vredi turbo, kad u Novom Sadu svaki kružni tok ima pešački prelaz usred kružnog toka
  • Milojko NS

    07.10.2022 07:31
    Turska
    Ove godine bio u Turskoj,tek je tamo ludilo imaju znak STOP i semafor u kružnom toku.
    Plus si u obavezi da stanes u kružnom toku ako ti nailazi koje se uključuje na kružni.
  • Zivkovic

    07.10.2022 07:09
    Ali obavezno ubacite pešačke prelaze i biciklisticke trake na samom toku da se se doda malo adrenalina u doživljaju.
  • Pokojni Toza

    07.10.2022 06:40
    Firma mi je na Rumenačkom putu.
    Svaki da je saobraćajka na kružnom toku a ja samo gledam kako da izvučem živu glavu kada ulazim u kružni.
    Ova Turbo varijanta će biti veoma interesantna!
  • Milovan

    07.10.2022 06:25
    Pešaci
    Svaki krizni tok koji imamo sada bi bio turbo da nema pešačkih prelaza
  • Miloš

    07.10.2022 03:22
    Ups
    Zar ne funkcioniše svaki kružni tok tako? Ja ih koristim tako već deceniju.
  • Pera

    07.10.2022 00:42
    Au pa ovo ce da bude spansko selo za ovu naciju. Vec vidim kako ce da ulecu u ovu zelenu povrsinu:D
  • VB

    06.10.2022 23:16
    Fala Bogu
    Ovo je trebalo pre 20 godina. Hvala Bogu da su setili. Najgluplji raskrsnica. Gde može kružni tok treba ga staviti. Usporava a ne zaustavlja saobraćaj.
  • Нс бој

    06.10.2022 23:04
    Џабе кад су најгори возачи у НС и Србији уопште.
  • @cobi

    06.10.2022 21:48
    Svetlosna godina nije jedinica za merenje vremena, iako se zove "godina".
    Ona meri pređení put, tj. Razdaljinu koju svetlost pređe za godinu dana.
  • Zoran

    06.10.2022 21:26
    Kruzni tok
    Ovo je kruzni tok a ne ona sramotna promasena investivija na ulazu u Suboticu iz pravca Backe Topole. Uzas i sramota inzinjera koji ga je konstruisaom.
  • Nebojša

    06.10.2022 21:07
    Voziće i u rikverc
  • Nastavnik

    06.10.2022 20:52
    Cobi@ Svetlosna godina je mera razdaljine a ne vremena. Da li sada razumete zašto ste trebali kompletirati svih 8 godina obaveznog osnovnog obrazovanja?
  • Cobi

    06.10.2022 19:43
    Kasnimo
    Ovakav Kružni tok u Skoplju postoji već 20 godina,izgleda da kasnilo dve svetlosne godine.
  • Petar Golemi

    06.10.2022 18:19
    Turbo kružni tok
    Neki inženjeri su pokušali da nešto promene.Posto je teško napraviti model ponašanja vozača u kruznom toku kada ovo resenje bude zaživeo treba pratiti efekte.....
  • Ja

    06.10.2022 17:52
    Gde su tu pesacki prelazi?
  • Stevan

    06.10.2022 16:09
    Ovo je turbo isto koliko i turbo semafor kod Continentala. Turbo im treba na mozgu...
  • Kać

    06.10.2022 15:51
    U Rumuniji ih ima na puno mesta i super su. Inace, kruzni tokovi kakve mi imamo svojim pravilima o prvenstvu u velikoj meri obesmisljavaju sami sebe.
  • Djordje

    06.10.2022 14:40
    Lepo
    Ovo je super,video u Segedinu. Samo se bojim da kod nas neće biti dovoljni zaobljeni ivičnjaci. Moraće špicasti
  • Stohadin

    06.10.2022 14:29
    Okolo-naokolo
    Ovo što je predstavljeno,u normalnoj državi funkcioniše,a u srbistanu koji je posebna klasa (nigde nije svrstana)sudari odmah istog dana.
    Blokada saobraćaja totalna.
  • Ja

    06.10.2022 13:55
    cev
    Jedini nacin resavanje problema saobracaja je pustanje pojedinih bulevara kroz cev. Kruzni tokovi su mali jos uvek korisni ali ce postati beskorisni sa povecanjem saobracaja. Cev i vijadukt je jedino resenje
  • Milan

    06.10.2022 13:29
    Ala će biti TURBO-PIČV*JZA na toj raskrsnici, mene samo što neko ne opali SVAKI DAN na kružnoj kod Somborskog bulevara, bore se u koju traku i kada da uđu, a tek žmigavci, rade i levo idesno, ne znaju koji i kada da uključe. Semafor, i navek crveno, to je bezbedno i brzo rešenje :)
  • Ружнопаче

    06.10.2022 12:49
    Обука
    Ајд прво да едукујемо људе како се користи кружни ток....97% нема појмаааа....
  • Ime i pre zime

    06.10.2022 12:33
    Ako sam dobro razumeo
    Ako sam dobro razumeo, "turbo" kruzni tok ljudi koriste kao sto bi obican "sirotinjski", "ne-turbo" kruzni tok trebalo da se koristi??
    Na ovim "simulacijama" koriscenja "turbo" toka sa 10 vozila nema problema, problem nastaje kad imate "ne-turbo" kruzni tok na bul. Evrope koji treba da primi kamione iz ind. zone a koji je premali za tako nesto. "Turbo" ne resava problem sam po sebi, potrebno je edukovati vozace!
    Nekada se problem resavao edukacijom, danas pravimo "turbo" kruzne tokove da i oni koji nisu bas "za volan" mogu da se igraju voznje i saobracaja. Fascinantno! Dakle nisi bas osposobljen vozac, ali evo mi cemo pretumbati komplet infrastrukturu u gradu da i ti mozes da se vozis. Polaganje za vozacku dozvolu je 100+ hiljada dinara, ne naucimo te nista ali to ce grad vec da ti sredi, bitno je da imas volju da vozis...
  • Milivoje

    06.10.2022 12:30
    Kružni tok
    Lepo je kada ima inicijative i predloga da se nešto napravi. Najbolje bi bilo sagledati pravu situaciju gde treba nešto raditi i analizirati da li stvarno ima potrebe. Mislim i da bi bilo najbolje kafa bi kružni tok napraviči kod Ž. Stanice, bul. Oslobođenja i bul. Jaše Tomić. Razmislite i pišite o ovome!
  • Oliver

    06.10.2022 12:29
    Odlično rešenje
    Ovo je odlično rešenje probao u Beču i veoma sam zadovoljan ovakvim rešenjem umesto klasičnog kružnog toka gde se ljudi slabo snalaze
  • Milivoje

    06.10.2022 12:28
    Kružni tok
    Lepo je kada ima inicijative i predloga da se nešto napravi. Najbolje bi bilo sagledati pravu situaciju gde treba nešto raditi i analizirati da li stvarno ima potrebe. Mislim i da bi bilo najbolje kafa bi kružni tok napraviči kod Ž. Stanice, bul. Oslobođenja i bul. Jaše Tomić. Razmislite i pišite o ovome!
  • Milivoje

    06.10.2022 12:25
    Kružni tok
    Lepo je kada ima inicijative i predloga da se nešto napravi. Najbolje bi bilo sagledati pravu situaciju gde treba nešto raditi i analizirati da list arno ima potrebe. Mislim i da bi bilo najbolje kafa bi kružni tok napraviči kod Ž. Stanice, bul. Oslobođenja i bul. Jaše Tomić. Razmislite i pišite o ovome!
  • MZ Ostrvo&Ivo Andrić

    06.10.2022 11:53
    Za gradsku upravu
    Bolje da ste napravili jedan veliki kružni tok za Bulevare Evropa, Patrijarha Pavla, Cara Lazara i ulice Cara Dušana i Ive Andrića, a Narodnog fronta produžili do budućeg produžetka Bul. Evropa (umesto novog Galens gmaza pod nazivom Liman V, bez javnih parkinga).
    Svi koji ovuda prolaze ujutro i popodne, znaju kakve su tada nesnosne gužve.

  • Milojko

    06.10.2022 11:10
    Bili smo u Holadiji par hiljada puta.A ovo se zove pranje para i dobra ugradnja.
  • Aleksej

    06.10.2022 10:41
    @bananamen

    Ajde ajde, 100 evra na sunce!
  • Komšinica

    06.10.2022 10:27
    Apsurd
    Nije mi jasno čemu toliko forsiranje da se izmeni nešto što funkcioniše i čime će se napraviti novi kolaps, dok na raskrsnici Bulevara Cara Lazara sa Stevana Musića, odnosno fakultetima, gde je kolaps svakog bogovetnog dana i treba nekad i po 15 minuta da bi se uključio na Bulevar u smeru ka Bulevaru oslobođenja, nije postavljen ni najobičniji semafor
    Apsurd
  • Maja

    06.10.2022 10:20
    @Maja
    Pa to i kažem.Ima prekid ivičnjaka ali samo tamo gde treba ( moraš)da izadješ.Recimo ako voziš unutrašnjom trakom prekid je tek kod drugog ili trećeg ne kod prvog ili drugog(zavisi koliko tok ima izlaza).Tu ovi iz desne ne mogu jer ih već pre toga usmeravaju da izadju.Tako niko nikog ne seče.
  • Mica

    06.10.2022 10:11
    Neresivo
    Nema tog kruznog toka koji moze resiti ovaj uzas od sabracaja i parkinga koji nam je doneo Vucevic i njegova sekta.
  • Bananamen

    06.10.2022 08:52
    @aleksej
    Pa to sam i ja rekao. Procitaj ponovo moju poruku. Gde je obelezeno postuje se obelezeno. A takodje sam obecao 100e za referencu ka dokumentu. Niste je pruzili. Citate li poruku pre odgovaranja?
  • Komšije

    06.10.2022 08:25
    Skoro sam bio u Osijeku, tamo su svi kružni tokovi izdeljeni ivičnjacima, pa ako ste u desnoj traci možete izaći samo na prvom izlazu. Izuzetno dobro rešenje pogotovo za one koji ne znaju da voze u kružnom toku pa će praviti malo veći krug da dva puta u njega uđu.
  • Aleksej

    06.10.2022 07:42
    Xexe
    @bananamen, idi do nekog kruznog toka, gde ima obelezeno ispred na putu dole, to obavezuje. Kada se vratis napisi mi kontakt gde da ti posaljem broj racuna X)
  • Marko021

    06.10.2022 02:34
    Nista posebno, manje bise nista novo, mozda olaksana verzija za one koji se i dalje nisu privikli na kruzni tok. Vecina kruznih tokova u NSu je sa 2 ulazne i dve izlazne saobracajne trake kao i dve unutar kruznog toka. Tako da ja sam se i do sada ponasao kao i u tom turbo kruznom, stim da ja uvek dajem pokazivace pravca bez obzira gde idem, bolje da dam do znanja nekome. Takodje mnogo vazno je pravilo desne strane u kruznom toku koje vidim 50% vozaca se ne pridrzava. Nemaju pojma kad ko koga treba da propusti. Cast izuzecima.
  • Tratinčica

    06.10.2022 00:58
    Putevi
    Da li su se odgovorni za niskogradnju provozali skoro po ulicama grada i prigradskim naseljima? Još malo pa ćemo biti primorani da kupujemo terenska vozila za grad :-(
  • Vaske

    05.10.2022 23:44
    @Bananamen
    Imaš prestrojavanje i jasno označeno gde kojom trakom smeš da ideš u kružnom toku. Desna isključivo za desno i pravo, a leva za pravo levo, polukružno i čigru ako voliš da se vrtiš. Ovo važi za kružne sa dve trake.
  • vs

    05.10.2022 23:03
    @NSboy
    mozes slobodno da uzmes koji cas od vozaca sa VS tablicama, sve i da si Fandjo licno. Aj u Beograd pa pametuj, ovim prozvanim to nije problem. Prva kisa u NS i blokirate sve moguce raskrsnice, vi ponosni vlasnici NS tabli.
  • Bananamen

    05.10.2022 18:45
    Zanimljivo je kako svi imaju misljenje kako se kruzni tok koristi, a niko, ama bas niko se ne referencira na neki dokument koji potvrdjuje tvrdnju. Ko mi nadje u vazecim pravilima saobracaja da je zabranjeno po defaultu ici do psolednjeg izlaza desnom trakom dam mu 100e.
    Ono sto nije zabranjeno je dozvoljeno.Jaa to ne radim ali nije zabranjeno ako nema signalizacije koja kaze suprotno.
  • @Maja

    05.10.2022 18:38
    Ima ispravki tj. prestrojavanja u toku, pogledaj video, ivicnjaci imaju prekide...a to prestrojavanje samo na odr. mestu i odlucivanje pre ulaska u kruzni tok ce stvoriti vece guzve nego sto je sad ili da stave "obican" kruzni tok
  • Vandrokaš

    05.10.2022 18:36
    Koliko vidim
    ovde nema polukružnog okretanja.
  • STANKO JOVIĆ

    05.10.2022 18:19
    raskrsnica
    Bravo za resenje raskrsnice, jer na ostalim nisu data dobra resenja te se stvaraju gužve.
  • @Комша

    05.10.2022 17:38
    "А овде ако промаше улаз у кружни има да јашу ова острва."

    Probaće jednom da zajašu, pa će ih pri 50km/h to jako zaboleti i posle više nikad neće, naprasno će se setiti da koriste mozak i oči pre raskrsnice :)
  • neko

    05.10.2022 17:31
    Nadam se da neće poseći glog koji raste iznad česme. Često sam se tamo igrao...
  • Maja

    05.10.2022 17:01
    Ovaj kružni tok je mnogo lakši za vožnju i idealan je za one koji pojma nemaju jer ne dozvoljava brljanje izmedju traka,prestrojavanje i seču drugih gde ti padne na pamet.Jedino je nezgodno što pre ulaska tačno moraš znati gde ideš pa shodno tome biraš hoćeš li u levu ili u desnu traku jer ispravke u samom toku nema.Pa ko ne poznaje grad….meni to ponekad bude problem u Madjarskoj…
  • xxxxxxxxxxxxxx

    05.10.2022 16:54
    POLITIČKI IDIOTI
    Novi Sad je rešio sve socijalne i zdravstvene probleme, asfaltirao je sve ulice pa se sada razbacuje sa 300 miliona za raskrsnicu. Sram vas bilo bitange jedne.
  • Banderaš

    05.10.2022 16:54
    Max 10'
    U Laktašima ispred ulaza u kružni tok stoji znak: Maximum 10 minuta.
  • Zbogom pameti

    05.10.2022 16:54
    To ona kruzna sto je trebala biti gotova kad i promenada ali od dobrog posla nismo imali para!
  • Hejho

    05.10.2022 16:11
    Turbo tok
    U Ljubljani ima gomila ovakvih raskrsnica, malo mi je bilo u početku konfuzno da se naviknem, jer nisam kod nas imao priliku da vidim, ali je odlično za kontrolu toka. Naime, nije moguće da se svi natakare u skroz desnu traku i da kruže, već se iz skroz desne može samo u naredna dva isključenja, ponegde i isključivo u prvo. Ako, neka se prihvataju savremeni trendovi. A većina komentara pominje Bosance vidim, samo ne kapiram šta su vam sad pa oni skrivili i kakve to veze ima sa raskrsnicom... Lepo na izbore 2026/2027 ako nešto smeta pa menjajte.
  • Detelinarac

    05.10.2022 16:01
    Najjaci su oni koji udju u kruzni tok u desnoj (spoljnoj) traci i onda idu na 3. ili 4. izlaz... koliko losih vozaca ima u Ns, to je neverovatno.
  • Majstor

    05.10.2022 15:59
    Biće para
    Ovo će pre biti "Turbo put do auto-limara".
  • mjari

    05.10.2022 15:57
    @Boris
    Prolazila tuda u tim periodima, a i zivela, dobrih 10 godina, ako ne i vise. Moje misljenje je imamo prece stvari u koje treba novac da se ulozi, i da stvari treba sistemski resavati, po prioritetima, a poenta je da ova vlast ne zna da odredi pripritete.
    No, sretan Vam bio kruzni tok!
  • /

    05.10.2022 15:54
    /
    pa da, to ce biti turbo ugradjivanje
  • /

    05.10.2022 15:33
    /
    @jogi letac
    npr. iz desne spoljasnje trake nema napred vec samo izlazak na prvi izlaz
  • V

    05.10.2022 15:32
    Ali ovaj predlog za Liman nema kretanje kao na ovim prikazima. Ovde kada skreće te levo ulazite unutrašnja traku a izlazite u spoljašnju bez da sečete nekome put. U crtežu raskrsnice na Limanu kada se iz Fruškogorske skreće levo ulazi se u unutrašnju traku i sečete put ovim što idu od Metkatora desnom trakom, a da bi se izašlo u spoljašnju traku opet mora da se preseče put onima koji idu bulevarom od keja levom trakom. Nešto tu ne štima.
  • Djomla

    05.10.2022 15:28
    Semafore prvo
    Bilo bi lepo da ima bar na bulevarima zeleni talas onda bi se sigurno smanjile guzve ovako taman krenes na zeleno ono opet na 200m crveno i tako se stvaraju guzve.jos stavili da moze pesak da upali kao da ubrzaju saobracaj a ustvari ga dovedu u haos.kad vec spominjete preko u becu ima semafor na sto metara ali nema ovakvih probelma.ali kod nas bitno da se uzme 150.000e za semafor a da se uskladi to nista.
  • Ja

    05.10.2022 15:27
    Sta ce “turbo-(folk)” raskrsnica na najsavrsenije resenoj radkrsnici u gradu koja je skoro radjena i bez guzve?!
    Zanima me kako ce se resiti pesaci u “turbo-toku”..?
  • fr

    05.10.2022 15:24
    "....semafori su tu zbog pešaka i minimalno usporavaju saobraćaj"

    O cemu pricas... pa u NS na svakih 100m bulevara po jedan semafor. Od Mosta Slobode do Z. stanice treba mi u bilo koje doba dana 3 dana jahanja..krenes semafor, krenes semafor. Cara Dusana ima 48 semafora sigurno.
    Povika na vozace kako su lenji i hoce da se parkiraju u ulaz, a isto tako pesaci hoce da predju bulevar na svakih 20m. I onda, iako ima 27 semafora, pretracavaju bulevare kao gazele (podzemni prolaz, kod Futoske pijace, kod Limanske pijace i sl.).
    Ovakve kruzne tokove su trebali da postave na novim bulevarima, oni "obicni" na manje frekventnim ulicama. Koliko je samo npr kruzni tok kod Institua u Kamenici resio problem i svakodnevnih cukanja i guzvi pre podne.
    E da, i za kruzni tok... ko je smislio da pesacki budu odmah na izlasku iz kruznog toka je genije. Stanes da propustis pesaka i blokira se iza tebe ceo kruzni tok, umesto da je pesacki 50m nize.
  • ozbiljno

    05.10.2022 15:11
    Zaspah gledajući ovu turbo raskrsnicu
  • Slobodan

    05.10.2022 14:56
    Slovenija
    Ovo sam vidjao u Sloveniji iz pravca Kranja prema Aeodromu, dobra stvar
  • Комша

    05.10.2022 14:56
    Ово ће бити циркус знајући наше возаче. Не дај боже да мораш да размишљаш унапред пре раскрснице где ћеш да скренеш. Све је више будала који из трака за право скрећу лево. А овде ако промаше улаз у кружни има да јашу ова острва.
  • Nimbus

    05.10.2022 14:55
    @Ns
    "Pa na ovaj nacin se koristi vecina kr tokova u NS"
    Mala ispravka. Na ovaj nacin bi TREBALO da se koristi vecina kruznih tokova u Novom Sadu.
    Problem su vozaci koji spoljnom trakom obilaze ceo krug. Kao i oni sto se bez gledanja iskljucuju. Ovaj turbo te samo primorava da izadjes na prvom ili drugom izlazu, ako si u spoljnoj traci. Ne verujem da ce se znacajno ubrzati protok, ali ce se skoro ukinuti mogucnost nesrece u samom kruznom toku, jer vozila ne presecaju jedni drugima put pri izlazu.
    Potpuno podrzavam, video sam par takvih u Sloveniji pre 5-6 godina.
  • Ns

    05.10.2022 14:53
    Kod nas je najveci problem sto idioti od vozaca ispravljaju kruzne tokove.
    Pre negde onaj na bul evrope kod lidla, u 3 ujutro, pravo kroz cvece.
    Na zrenjaninskom putu takodje.
    Ovaj kod lidla, vozac BMW-a, na zrenjaninskom ne znam
  • joj

    05.10.2022 14:53
    zamka za krkane
    Kad iskusni Galensovci i ostali iskusni vozaci iz Zmijanja,Mrkonjica,Banje luke,Laktasa i ostalijeh mjesta koji uljegose ovdjena udju u tok i počmu kružit,a ne umiju baš izići,eto nama jebade od zagušenja saobraćaja.Ovi će kružiti dok im benzina ne ponestane,a onda problemi sa gorivom,pa onda ... odustajte od projekta
  • Ajme Nama

    05.10.2022 14:45
    "Balkanski špijun 05.10.2022 • 13:01
    A gde je primer kako se radi "polukružno" na ovakvom toku ? (vraćanje u pravac iz kog se došlo)
    Na prvom video vidim da postoje isprekidane linije pa se može (valjda) prestrojiti ulevo, (unutrašnji tok) onda se može vratiti na početak
  • Odlično

    05.10.2022 14:35
    Rešenje
    Za normalne vozače. U Mađarskoj ima takvih kružnih raskrsnica. Videćemo šta će bahatost pokazati u našem slučaju...
  • Miki

    05.10.2022 14:31
    Sale
    Sale, nece biti problem vozaci iz Srema, vec bosanci, sta oni znaju sta je turbo kruzni tok. Oni samo golfa "cvaju" o ojkace, a propisi njih ne zamimaju, bolje receno ne znaju.
  • kuzo

    05.10.2022 14:31
    Pitam se
    Jel taj ugao raskrsnica?
  • /

    05.10.2022 14:31
    /
    samo drzava sa turbo folkom ima turbo raskrsnice
  • pajo patak

    05.10.2022 14:23
    Лиманац
    pa ti si neshvaćeni genije.
  • 9

    05.10.2022 14:21
    Alaj će biti
    Krmetne i janjetne kade se bide otvara ovije kružni tok.
    OL doć i Medo na otvaranje? Isti je ka i u Sokocu samo
    fali natps đe je Bosanski Novi.
  • NS boy

    05.10.2022 14:19
    @sale
    Slažem se..mada uz sremce, nrće biti i onih sa VS, SO i BP tablama.
  • Boris

    05.10.2022 14:05
    @mjari Veću glupost nisam pročitao, očigledno ne živite u ovom kraju pa ne znate kakve su gužve ujutru i popodne
  • MisterStruka

    05.10.2022 13:55
    hmmm
    Ok, TURBO je mozda malo jaka rec, nzn kako je ovo brze od standardnog. Kruzni tok je dobra ideja na mestima srednje do umerenog saobracaja. Visokofrekventan saobracaj se ne resava kruznim tokovima vec klasicnim raskrsnicama i zaobilaznicama ako je moguce. Generalno nisam ljubitelj kruznih tokova po gradu
  • Ns

    05.10.2022 13:53
    Ns
    U Mako banj Madjarska ovo postoji vec 10 god. Selo broji 10ak hiljada gradjana... a ovi nasi kao provalili holandsu firu...
  • Jogi Letač

    05.10.2022 13:53
    @Bravo za pronalazak, koji tačno srpski zakoni moraju da se prilagode? Koje je tu novo pravilo koje ne važi kod običnog kružnog toka? Ili samo pišeš napamet?
  • @mjari

    05.10.2022 13:43
    Gde ti zivis osobo?
    Tamo bude takav cep da se proteze od SPENSa do bul Oslobodjenja kolona
    Pa u kontra smeru, ko sa bul cara Lazara ide desno u Fruskogorsku bude cep jer sme desno kod Tehnoloskog parka
    Ulivanje iz Fruskogorske na bulevar ume da bude poduze
    Guzve nema mozda povremeno i nocu
  • Moma

    05.10.2022 13:42
    amaterski inzinjering
    Nisu sposobni da rese horizontalnom signalizacijom silaz sa mosta Srobode, a ne da se hvataju ovakvog projekta. Malo je sitnih popravki potrebno u gradskoj regulaciji saobracaja, da bi se on ucinio efikasnijim. Jedino sto za to su potrebni znalci a ne amateri.
  • Oj

    05.10.2022 13:37
    Turbo haos
    Dva dana ne možeš ni da udjes ni da izadjes na pravac b. palanka, haos čitav napravljen, ni stajalište za autobus ne možeš da nađeš kako su se samo "provrednilli", ne dao bog takvih strucnjaka
  • Joca

    05.10.2022 13:36
    GSP
    Da se toliki novac ulozi u GSP kulturno bi se vozili i smanjili saobracajne guzve. No, prioriteti su ove investicije i % ugradnja.
  • Ivan

    05.10.2022 13:27
    Hoce li biti ribica u fontani
    Svaka druga raskrnica je prometnija od ove, totalno nepotrebno, semafori su tu zbog pešaka i minimalno usporavaju saobraćaj. Po ovom projektu pešaci će još kilometar dole kod Meratora da predju put, a kako koristimo kruzni tok to je za analizu, svi idu u desnu traku i skreću bez migavca, a leva zvrji prazna.
  • Haha

    05.10.2022 13:22
    Samo nek se okreće turbina
    Novosađani prvo da nauče da koriste obični
  • mjari

    05.10.2022 13:12
    Apsolutno nepotreban kruzni tok. Tamo nikad nije bas tolika guzva a poenta citave price je da neko fino para uzme, to smo do sad iz iskustva naucili. A na drugu stranu to sto imamo vece prioritete od nekog tamo kruznog toga, ili pak nacionalnog stadiona. Svaki dan neka nova glupost od glupe vlasti.
  • Superiška

    05.10.2022 13:10
    Za sve one koji ne znaju pravila vožnje u kružnom toku, idealna stvar. A dovoljno je jedan koji ne zna...
    Roundabout for dummies :).
  • sale

    05.10.2022 13:01
    razuma bez
    Dobra je stvar sto ce sremci, oni koji su uspesno savladali lakat krivinu, izbegavati ovaj deo grada, pa ce biti manje saobracaja, a samim tim i manje guzve...
  • Balkanski špijun

    05.10.2022 13:01
    A gde je primer kako se radi "polukružno" na ovakvom toku ? (vraćanje u pravac iz kog se došlo)
  • krhotine i geleri br

    05.10.2022 12:57
    Ti ivicnjaci ce da budu problem kod nas
  • hemodroid

    05.10.2022 12:57
    Izgleda zanimljivo i bolje nego klasican kruzni tok, iako ne sumnjam da ce srpski vozaci uspeti i ovo da nekako za....bu.
  • Mile

    05.10.2022 12:56
    Turbo
    Hajde onda i ove postojece da pretvorimo u Turbo.
  • Vladimir

    05.10.2022 12:54
    Turbo
    Po slici mi deluje bolje od običnog kružnog toka, zapravo.
  • Лиманац

    05.10.2022 12:51
    Поједини суграђани знају да пљују сваки пројекат, укључујући и изградњу брзе раскрснице, али још увек не знају да возе у раскрсници са кружним током саобраћаја.
  • Bravo za pronalazak

    05.10.2022 12:49
    Ovakva postavka raskrsnice primorava vozače da se pridržavaju opšteprihvaćenih normi u ponašanju u kružnom toku.
    Pomoći će svima. Jedino što takav oblik nije u skladu sa srpskim nebuloznim zakonima koji će morati da se prilagode.
  • Ns

    05.10.2022 12:49
    Pa na ovaj nacin se koristi vecina kr tokova u NS, narocito ovi koji imaju 2 ulazne i 2 izlazne trake.
    Jedini je problem vozacima kada imaju 2 ili vise ulaznih a jedna Izlazna, kao npr onaj novi kr tok u sa naselja ka veterniku.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna